Tuesday, August 7, 2012

Library dan Open Day @ Curtin Uni...

Assalamualaikum...

Ahad yang lalu saya berkesempatan membawa anak-anak ke perpustakaan Curtin dan juga Open Day Curtin University. Sebenarnya memang tidak merancang, saya ingat nak bawa anak-anak ke swap market. Saya menghantar suami ke uni dan tiba-tiba ada idea melihat kepada keadaan cuaca yang kurang menentu dan suami terus call kawan yang bekerja part time sebagai pustakawan di situ iaitu Shah (suami kepada Kak Rozie) merangkap jiran rumah kami untuk bertanyakan beberapa perkara. Kami menunggu di luar perpustakaan hampir 15 minit juga kerana ia dibuka jam 9.00 pagi.

Jika membawa anak-anak, anda boleh ke tingkat 5. Terdapat banyak alat bantu yang sesuai untuk kanak-kanak dan anda boleh duduk di dalam bilik yang disediakan atau boleh juga untuk pinjaman. Hampir sejam juga saya melayan anak-anak. Selepas itu saya ke Open Day Curtin. Jenuh juga pusing sana-sini mencari parking. Bila membawa 2 orang heroes, pancit juga dibuatnya. Terpaksa pulang awal dan sedih juga kerana ada beberapa benda yang sesuai untuk Ahmad Harraz saya tidak pergi seperti di Fun Zone.

Alhamdulillah, masa anak-anak terisi juga.


Harraz bersama puppet Red Chicken 

Semua Zaki nak angkat

Abang nak, adik nak

Push Zaki dan Harraz boleh jalan sendiri

Terus nak bergambar dengan Talking Lamp

Makcik origami

Harraz dan Didi - thanks Amin :)

Seronok dapat belon then belon terlepas - thanks Amin

Ambil di booth Curtin Security - thanks Amin

Kakak-kakak yang tidak jemu melayan anak-anak - thanks Amin

Cuba cari di mana SAYA? - thanks Amin

No comments:

Post a Comment