Thursday, October 6, 2011

Selamat Hari Lahir!!!

Assalamualaikum...




Alhamdulillah, genap 28 tahun umur saya hari ini. Sepanjang itu juga saya telah dipinjamkan nafas oleh Allah dan dilimpahkan dengan pelbagai jenis nikmat. Tidak ada sebab saya sebagai manusia tidak bersyukur atas apa yang Allah telah berikan. Bagi saya, ulangtahun kelahiran sudah semestinya dikaitkan dengan pertambahan umur  Bila umur sudah bertambah, sepatutnya bertambah jugalah amalnya. Jangan ditanya sebanyak mana amalan yang patut kita bawa untuk bertemu Allah nanti, sebaliknya beramallah sebanyak mungkin dan moga-moga Allah akan menerimanya.


Terima kasih atas ucapan dan doa daripada semua. Semoga Allah limpahkan rahmat dan kasih sayang-NYA kepada kalian jua. Teringat jam 3.00 pagi sewaktu saya terjaga, suami sempat lagi wish "Yang, happy birthday...". Setiap tahun insyaAllah, antara sms birthday yang saya akan dapat seawal pagi mestilah dari ibu, ayah dan adik-adik. Moga saya masih lagi bernafas untuk berjumpa tahun seterusnya. Hmm..tak sabar nak makan malam bersama suami dan anak-anak malam ni!


Not just a year older, but a year better...

No comments:

Post a Comment