Wednesday, September 28, 2011

Kenapa HERBALIFE?

Assalamualaikum...


Pada kiriman yang lepas (blog lama saya), saya ada mention mengenai pengurusan berat badan. Di sini saya ingin berkongsi cerita, bagaimana saya boleh memilih produk Herbalife. Saya mula-mula mendengar produk ini daripada kawan saya yang mempromosikan produk Herbalife untuk kesihatan dan mampu menguruskan berat badan. Ketika itu saya sedang mengandungkan Ahmad Zaki, tapi memang terdetik nak gunakan Herbalife selepas bersalin. Saya pernah mengutarakan keinginan ini kepada suami dan memberitahu sekali harganya menyebabkan suami saya menggelengkan kepala. Suami meminta saya mencari produk yang lain, yang lebih murah harganya. Memang tidak dapat dinafikan, duduk di negara orang, sumber kewangan sangat penting untuk digunakan pada perkara yang lebih memerlukan.




Walaupun begitu, saya tetap membuat researh tentang Herbalife. Bukan sehari dua untuk saya ambil keputusan menggunakan produk Herbalife. Ia memakan masa berbulan ditambah pula kewangan yang mengizinkan pada ketika itu. Alhamdulillah, saya sempat juga menyimpan hasil dari kerja part-time di sini. Sewaktu membuat pesanan, saya dapat tahu jika kita menjadi ahli, boleh dapat 25% diskaun. Apa lagi, saya tak tunggu dan terus telefon adik saya, tanya kalau-kalau ada distributor dekat dengan rumah, boleh tolong daftarkan untuk saya. Saya menjadi ahli dan memang menerima 25% diskaun pada belian yang pertama.




Setelah menggunakan produk ini, alhamdulillah saya dapat yang saya inginkan. Bukan setakat menguruskan berat badan tetapi lebih dari itu. Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Herbalife, boleh hubungi saya. Tidak salah jika ingin mencuba! Nantikan post saya mengenai Herbalife....




Anda mahu yang mana?

No comments:

Post a Comment